17 Ocak 2012 Salı

Ayşegül ♥ Zeynel



Ve işte yine güzel bir gelinim var sırada,yüzünden gülümsemesi hiç eksik olmayan mutlu bir gelin…
Sevgili Ayşegül ile yakın arkadaşı Yasemin'in düğününde tanışmıştık.Evlenme planları 1 yıl sonrasındayken Yasemin'in fotoğrafları gibi fotoğraflarım olmalı diyerek yıllardır beklettiği Zeynel’e evet demiş…uzun uzun telefon konuşmalarından sonra düğün günü beni güler yüzüyle karşılamıştı sanırım bütün gün de güldü.








Çekim için Yasemin'in çekimlerinde de tercih ettiğimiz Topkapı Sarayı’nı tercih ettik…



















vaktimiz dar olunca oradaki kalabalığın bizi engelleyebileceğini düşerek başka önerilerde bulundum ama Ayşegül prenses saray fikrinden vazgeçmedi…yabancılar bizdeki gibi gelin damat görmemişler sanki çiftimizle fotoğraf çektirebilmek için resmen sıra beklediler…kaç kişiye geç kaldık gitmemiz lazım dedim ve kaç kişinin fotoğraf makinesini elime alıp fotoğraf çektim bilmiyorum ….





Topkapı Sarayı’nda yaptığım iki çekimde de bolca koştuk güzel gelinim converse ayakkabılarıyla son derece rahattı.



Sibelgürüney Photography olarak en özel gününüzde mutluluğunuza ortak olmaktan çok mutluyum,sevginizin sonsuza kadar sürmesi dileğiyle ...
Daha fazla fotoğraf için TIK

Hiç yorum yok: